Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

Jag blir inte ens förvånad längre...

Av Rebecca - 1 juli 2012 22:21

Jaha då var det dax att summera helgen då.. I fredags satt jag hemma och drack kaffe med Sandra när telefonen plötsligt plingade till. Det var cicci som tyckte jag skulle hänga med på fest. Why not? Det visade sig vara ett bra beslut. Hade riktigt roligt och träffade folk jag inte har träffat på väldigt länge :) Kom inte hem förens vid halv sex igår morse så gårdagen spänderades i lugn och ro framför tvn och idag har jag bara varit hos mamma och dom, lika trevligt som vanligt :)


Däremot fick jag reda på lite saker i helgen som inte gjorde mig speciellt glad.. En utav dom var lite mer irriterande än dom andra. Förstår inte riktigt hur du kunde ljuga under så många år, men vet du vad? Har fått veta så jäkla mycket saker i efterhand så jag har slutat bli förvånad nu och har insett att jag får väl skylla mig själv för att jag var så förbannat blåögd!


nu vet jag att det sitter minst ett par pesroner och tror sig veta vem jag menar, men tro mig, ni har fel person...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 30 augusti 2012 22:05

en gång i tiden hade jag en speciell person i mitt liv, denna personen var min allra bästa vän. Jag kunde säga allt till personen och hen ställde alltid upp. Hen kunde alltid få mig glad, kunde alltid få mig att se saker på andra sätt, kunde alltid v...

Mmm

Av Rebecca - 20 augusti 2012 00:15

Man kan inte bita ihop, vara stark och ignorera hur länge som helst. Tillslut brister det! Och det är bara att låta det komma, ta sig igenom det och gå vidare.. Men visst, det är jobbigt för tillfället men det går över :) Som sagt: man är starkare ä...

Av Rebecca - 13 augusti 2012 21:51

Mycket kan ändras på 2 år! :)   För ca 1,5 år sedan skickade min dåvarande chef mig till en psykolog eftersom jag inte varesig sov eller åt som jag skulle. Jag gick ner ca 15 kg på mindre än två månader (!) Hade minst en panikångerstattack om dag...

Av Rebecca - 23 juli 2012 23:23

Bury all your secrets in my skin Come away with innocence, and leave me with my sins The air around me still feels like a cage And love is just a camouflage for what resembles rage again, So if you love me, let me go. And run away before I know. My ...

Av Rebecca - 22 juli 2012 21:30

Teatar appen ;)

Presentation


"I'm dying to catch my breath
Oh why don't I ever learn?
I've lost all my trust,
though I've surely tried to turn it around"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards