Alla inlägg under februari 2012

:D

Av Rebecca - 20 februari 2012 19:47

Har inte skrivit på några dagar nu.. I fredags åkte jag till borås med lillebror då han skulle jobba och inte ville köra själv. Det var fina vägar och inte halt alls så jag oroade mig i onödan.. Det var iaf vad han sa till mig.. Men ack så grundlurad jag vart! Dagen efter berättade han att det hade varit jättehalt! Luris där! Jaja jag höll ju mig lugn iaf :)

I lördags var det meningen att jag skulle ut med finaste Eva men eftersom jag vaknade halv tre på eftermiddagen(!) med halsont och huvudvärk så fick jag tyvärr stå över utgången :( istället blev det festivalmys med bror och hans sambo och kisebebisarna :) så söta så! :)

I går vaknade jag och mådde mycket bättre så jag tog mig i kragen och ställde mig på crosstrainern för första gången på ca ett år och förväntade mig att klara ca 2-3 km. Men hör och häpna: Jag sprang 9km!!! Snacka förvånad jag vart! och så skönt det var att springa! Det ska jag deffenitivt se till att fortsätta med! :D

Idag har hemsidan blivit klar! Äntligen :D Om det är någon som känner för att kolla in den så är adressen www.tsprofil.se :)

Idag fyller även lillebror år och dagen till ära hade jag bakat en tårta till lillskiten ;)

 

så då avslutar vi detta inlägget med att säga: ett stort grattis till lillebror på 22års dagen! :D

Av Rebecca - 16 februari 2012 21:11

Dagen idag började som vanligt med jobb, lika roligt som vanligt :) Efter jobbet kom mamma och hämtade mig och vi åkte till PAnduro, men eftersom jag för en gångs skull hade fått en jätterolig id'e om en sak jag ville göra till lillebror till hans födelsedag så kunde man ju ge sig f*n på att dom inte skulle ha sakerna jag behövde på just denna pandurobutiken... Jaja får helt enkelt tänka om och göra en annan variant istället :) Problem är väl till för att lösas? ;)


Har blivit färdig med hemsidan till jobbet idag med :) Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv att jag klarade det efter så många år :) Men nu återstår att publicera den och det har jag aldrig gjort innan så det ska bli intressant att s hur det går :S Men som sagt: Problem är ju till för at lösas :) Om inte annat så får man väl ringa ett samtal och få lite hjälp kanske :)


På tal om ingenting så tycker jag fan det kan bli sommar nu! Eller vår åtminstone...

I morgon ska jag åka med lillebror till Borås så han ska slippa köra själv... Ska bli...intressant..

Tycker inte om att åka bil i sånt här väder.. Men men lillebror kan ju köra lastbil och det är inte första gången han kör på hala vägar eller i snö så det ska nog gå bra :)


Nehe, om man skulle slänga igång lite Rederiet och försöka sova en runda snart.. Börjar ju tidigt i morgon så det är väl en bra ide kanske :)


Av Rebecca - 14 februari 2012 16:17

Denna dagen har varit riktigt bra :) Har hunnits med mycket. Började jobba vid tio idag och mamma var snäll och skjutsade mig i morse så jag slapp cykla i snön. Har suttit och fixat med hemsidan hela eftermiddagen idag så nu är den nästan färdig, är bara lite småfix kvar sen så :) Jag måste ju faktiskt säga att jag är jäkligt förvånad över att det har gått så bra som det har gått att göra den, trodde inte jag kom ihåg så mycket som jag gjorde.

Men jag måste ju säga att dom som säger att folk som sitter framför datorn på jobbet hela dagarna inte har något riktigt jobb inte vet vad dom pratar om, är helt slut i huvudet nu ;) Men men, det är det värt för sjuttsingen vad kul det är!


Jaha, annars har det inte hänt så mycket... kom hem för drygt en timme sen och sitter just nu med en kopp kaffe och funderar på om jag ska ge mig ut i snön eller inte :P


"Everyday takes figuring out how to live
Sometimes it feels like a mistake
Sometimes it's a winner's parade
Delight and angers
I guess that's the way it's supposed to be"



Av Rebecca - 13 februari 2012 18:22

ibland blir man bra förvånad... För ett tag sedan fick jag en paketavi om att jag hade ett paket att hämta ut på ica nära i Katrineholm och idag får jag ett telefonsammtal av en helt okänd kille som tydligen skulle flytta in i samma hus som mig och någon Kristoffer på Fredsgatan 43 i Katrineholm... Fattar dock inte varför han bara helt random ringer upp folk han inte känner som bor i det huset han ska flytta till :S hmmm...

Men jag skulle bra gärna vilja veta varför jag aldrig slipper denna jäkla staden! Det är snart ett år sedan jag bodde där! Jaja nu har jag löst en del av mysteriet iaf, eftersom tre tydligen inte hade ändrat adressen på mitt telefonabonemang (men konstigt nog kommer fakturorna till min nya adress) så står mitt telefonnummer fortfarande skrivet på fredsgatan i Katrineholm, därav telefonsamtalet. Nu undrar jag bara över paketavin och det faktum att dom på audio video i Karlshamn fick upp fredsgatan som adress till mig när jag var där häromdagen.. Det blir nog ett samtal till skattemyndigheterna i morgon tror jag för nu är jag trött på att alltid stå skriven på adresser där jag inte bor...

när jag bodde i Katrineholm var jag ju tydligen skriven på en Adress i Solna enligt Tele2 så...


Annars har det inte hänt så mycket idag, jobbat och pillat lite med hemsidan.. Nu tänkte jag se om min nedladdning ville bli klar snart så att jag kan titta på lite serier hela kvällen :)

Av Rebecca - 13 februari 2012 13:38

kännde att det var dax att ge sig in på det här igen då... var ju ett bra tag sen jag bloggade sisst så jag tänkte att det var lika bra att starta en helt ny blogg :) Men det är ju en del som ska fixas med designen på den innan den är klar att användas så, på återseende senare när jag är klar med det :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"I'm dying to catch my breath
Oh why don't I ever learn?
I've lost all my trust,
though I've surely tried to turn it around"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards