Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Ska det aldrig ta slut?!?

Av Rebecca - 25 juni 2012 17:00

Tittade på första skivan av "Förintelsen" igår, och jag kan ju säga så mycket som att jag vill inte se dom andra skivorna själv.. Man mår ju inte direkt bra av att se dom. Trodde inte jag skulle reagera så starkt eftersom jag har varit nere på auschwitz och Birkenau och sett gaskamrarna och allt det andra och redan kan den där delen av historian utan och innan. Men ack så fel jag hade.. Men men, någon dag ska jag väl se färdigt den med :)


Fick höra på radion i morse att man skulle åka till Katrineholm på Semester i sommar... Skulle inte tro det va! Bodde där i nästan 5år det räcker! ;)


Finns det något tråkigare än när regnet bara öser ner? Jag menar fine att det regnar, men det regnade non stop i över 12 timmar igår. Och då menar jag verkligen regnade. Det öste ner! Och nu är det igång igen..

Jaja, eftersom det inte finns så mycket annat att göra när det är sånt här tråkväder så blir det nog att krypa ner i badkaret med min nya bok och bara chilla ikväll :) Får hoppas på att den är bra nu med bara ;)


 


Från det ena till det andra så börjar jag bli lite nervös över en sak nu... Hoppas att jag får reda på hur det blir så snart som möjligt så att man kan släppa det sen..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 30 augusti 2012 22:05

en gång i tiden hade jag en speciell person i mitt liv, denna personen var min allra bästa vän. Jag kunde säga allt till personen och hen ställde alltid upp. Hen kunde alltid få mig glad, kunde alltid få mig att se saker på andra sätt, kunde alltid v...

Mmm

Av Rebecca - 20 augusti 2012 00:15

Man kan inte bita ihop, vara stark och ignorera hur länge som helst. Tillslut brister det! Och det är bara att låta det komma, ta sig igenom det och gå vidare.. Men visst, det är jobbigt för tillfället men det går över :) Som sagt: man är starkare ä...

Av Rebecca - 13 augusti 2012 21:51

Mycket kan ändras på 2 år! :)   För ca 1,5 år sedan skickade min dåvarande chef mig till en psykolog eftersom jag inte varesig sov eller åt som jag skulle. Jag gick ner ca 15 kg på mindre än två månader (!) Hade minst en panikångerstattack om dag...

Av Rebecca - 23 juli 2012 23:23

Bury all your secrets in my skin Come away with innocence, and leave me with my sins The air around me still feels like a cage And love is just a camouflage for what resembles rage again, So if you love me, let me go. And run away before I know. My ...

Av Rebecca - 22 juli 2012 21:30

Teatar appen ;)

Presentation


"I'm dying to catch my breath
Oh why don't I ever learn?
I've lost all my trust,
though I've surely tried to turn it around"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards